06.02.18

06.02.18

Вигадав Тему - Психологія мистецтва

Урук - лекція із задіянням презентації

У класах 10 -11 тобто випускних

компетентності які розвиватиму -

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності)
мовами.


Основні компетентності у природничих науках і технологіях.  

Обізнаність та самовираження у сфері культури. 

Інформація знайдена на даний час----


Пейзаж як модель простору
Супроти поширеної думки, що пейзаж у мистецтві являє «що бачу, то співаю», цей жанр символізує складність людського розуміння і взаємодії з простором. Пустельні види фотографів-шістдесятників, як і сучасних молодих фотографів, однаково висловлюють, як хистка самовпевненість підкорювачів
.



Несподіваним чином візуальні експерименти Франциско Інфантові і Джона Фала, розпочаті в середині 70 х, резонують в сучасному художньому пошуку, досить далеко пішов від концептуалистских і структуралістських ідей того часу. Інфантові і Фал працювали в реальному пейзажі; сучасні молоді художники продовжують їх експерименти в віртуальному середовищі, де простір існує не фізично, але як метафора. Ідею простору, по відношенню до якої пейзаж, що міститься в цьому просторі, інструментали, формулюють в своїх фотографіях Олександр Гронський і Хіросі Сугімото. Обидва художники працюють на кордоні з абстракцією. І - на кордоні з концептуалистских парадигмою. Це мистецтво, яке подолало структуралістський гіпноз і знає про те, що образ не може бути вичерпаний структурами мови. Їх техногенне бачення - медитативний у Гронського, маніпулятивний у Сугімото - глибоко чуже романтичному споглядання і технікам конструювання піднесеного, хоча їх пейзажі захоплююче красиві. Краса виникає як ефект порожнечі, реальної або непрямими, що поглинає сліди присутності людини з байдужістю снігу. Ця фотографія працює з рефлексією засвідчення про випадковості людини.




Франциско Інфантові. Із серії «Fifty-fifty», 1998.
Образи Гронського структуруються планами як смугами відчуження, фотографія створює непереборну дистанцію по відношенню до себе. Розріджена реальність кадру має густину: вона виштовхує глядача в реальність як бульбашка повітря. Ті ж сили діють між камерою і пейзажем, захопленим нею і все одно зовнішнім по відношенню до неї. Можна говорити про специфічну поетику відчуження, коли споглядання дегуманізує заради об'єктивності в найпростішому сенсі: заради бажання побачити світ як об'єкт. У пейзажах Гронського прочитується катастрофа кінцевого, всього, що не є вільним від бажання існувати, що хоче заповнювати порожнечу, але не бути їй. Співпричетний пейзажу, спостерігач перетворюється в нескінченно малу величину, позбавляється всього, що з'єднує його з іншими людьми, непатетічно зникає. Так народжується відчуженість. Ідея гіпостазірует в об'єкт.
Технічно така об'єктивація реалізується в намірі очистити пейзаж, зробити його абстрактним, немов побаченим з висоти. Гронський очищає ландшафти світлом, холодом, стійкістю, вибором погоди і пори року - зимовий сірий опівдні без тіней супрематічен сам по собі. На його фотографіях високе сіре небо, виморожена повітря, статична композиція. Потрапили в кадр тварини нерухомо позують і не збираються нікуди рухатися. Стійкість створює враження зв'язку відкритого нескінченного обсягу і зупиненого часу - враження монументальності, але також і враження прикордонного досвіду життя, в основі якого лежить споглядання, примиряє надлишок порожнечі з нерухомістю часу. Гронський показує очищений від суєти світ як ще одну можливість примирення часу і простору. Іншою формою такого примирення є смерть, про що також нагадує монумент.



Практично ні для кого вже давно не секрет, що успіх в житті залежить від правильно поставлених цілей. Ставимо за мету, потім продумуємо мотивацію, щоб цю мету досягти, і поступово йдемо до неї. Виглядає досить просто, але все одно багато людей не досягають успіху, хоча добре знають схему. Цілком ймовірно, що проблема полягає у відсутності впливу на візуальні центри. Існують особливі кольорові стимули, які безпосередньо впливають на енергетику. Вплив на ці стимули називається кольоротерапією. Наука з'явилася досить давно, вона дає позитивний результат при прагненні до мрії.


Червоний також позитивно впливає на організм людини - стимулює кровообіг, покращує обмін речовин, роботу серцево-судинної системи, імунітет. Ефект від червоного можна помітити після довгої прогулянки на холоді. Якщо вам потрібно терміново зігрітися, то немає нічого кращого червоних вовняних шкарпеток. Цей колір вибирають люди зі зниженим тиском, порушеннями кровообігу. Але якщо тиск підвищений, то краще виключити червоний. Це ж стосується різних кровотеч. У таких ситуаціях варто використовувати мінімум червоного або зовсім замінити його помаранчевим кольором.
Вплив оранжевого кольору на людину
Помаранчевий колір - активний і діловий. Він символізує кар'єрний ріст і успіхи в бізнесі. Помаранчевий володіє власною особливою теплотою та енергією. Він просто випромінює позитивом і оптимізмом. Його використання сприятливо позначається на роботі мозку, стимулює активну діяльність, творчість. Помаранчевий впливає на концентрацію уваги. Він грає важливу роль під час ведення переговорів, адже за допомогою помаранчевого кольору легше встановлюється діалог з співрозмовником. Ви зможете розташувати до себе будь-кого. Основні асоціації - це лідерство, сміливість, пригоди, життєвий тонус. Його потрібно використовувати при роботі в області торгівлі, нерухомості та права.
Вибирайте помаранчевий колір, якщо хочете постійно перебувати в гарному настрої, зняти стрес і дратівливість, поліпшити роботу мозку, підняти свої вольові якості.

Головна мета зеленого кольору - це збереження багатства і процвітання. Зупинятися краще на теплих відтінках. Соковитий зелений колір допомагає позбутися від тривожності, хвилювань. Колір надає освіжаючу дію, дозволяє зберігати бадьорість і залишатися в тонусі. При появі довгострокових планів обов'язково використовуйте зелений. Наприклад, якщо ви збираєтеся сісти на дієту або регулярно займатися спортом, то зелений колір надасть вам необхідну підтримку. Тобто, він впливає не на результат, а на збереження вже наявних досягнень. Багато зеленого може працювати як снодійне, повністю розслабляти організм. Але краще уникати впливу цього кольору з ранку. Вранці потрібна бадьорість, а зелений буде тягнути вас до релаксації. Однак цей вплив кольору на психіку людини обумовлюється ще й індивідуальними особливостями темпераменту.
 
 

Комментарии